Hi

Hurm........where to start?

Ok! belasah je.
Hari ni aku pi bukit jalil training kawad untuk hari kebangsaan. Hari pertama. Esok ada lagi.

huh! cam diari la pulak!!!

belasah je la mangkuk!

layan gambar bawah ni.

on the way pi bukit jalil tadi, ni yang aku nampak dari dalam bas. Tapi tak sempat nak ambil gambar banyak sebab aku pun syok tengok demonstrasi (betul ke eja camni?) jalanan mintak bubar ISA. Ingatkan demo biasa ja. tapi boleh tahan la sebab beribu orang join sampai jalan jam teruk. Berita kata sogo pun tutup. Tak tau betul ke tak. Risau gak aku takut gas pemedih mata masuk bas (aku lupa bawak eye-mo time tu)

Ini bukan latihan kawad tau. cuma anggota fru kat jalan istana tengah menyanyi lagu negaraku dengan penuh syahdu (tgk anggota yang tengah tu!kannn........) sejurus sebelum keadaan bertukar kecoh sampai polis terpaksa lepaskan gas pemedih mata. Khabarnya 400 orang ditahan polis.

Bawah ni sebahagian gambar yang aku sempat aku snap. Kami sampai lambat dalam pukul 3 ptg sebab terperangkap dalam jam padahal latihan start pukul 2. nasib baik la satu bas lambat. kalau aku sorang, maunya kepala sorok dalam baju! cis!







oh ngantuk!

jumpa lagi!

adios!

2 comments:

Leenoh said...

Salam Pj.
O dah pindah.

Unknown said...

apsal tiang lampu tu senget bro...korang terajang ke..?? ptut la FRU b'tindak Liar.. ganas2.

Post a Comment

 
Hakcipta Terpelihara mokngok.blogspot.com © 2009 | Gubahan Oleh: SII | Paparan Terbaik: Firefox | Resolusi : 1024x768px